2013-07-27

CHOSEN - "BETTER LATE THAN EVER" ALBUM 2013

Akhirnya album yang ditunggu selama ini, album kedua dari CHOSEN yang berjudul "Better Late Than Ever" berada di pasaran dalam bentuk digipak & booklet, beredar pada harga RM40 (tambahan +RM5 untuk kos penghantaran Semenanjung / +RM10 untuk Sabah dan Sarawak). Untuk tempahan boleh inbox page rasmi CHOSEN - www.facebook.com/PrayAndObey - atau boleh buat panggilan / mesej @ whatsapp ke talian 0182906421 (Admin / Bobby). 


Menurut pihak Admin (Pengurusan) band aliran Progressive Heavy Metal ini, anda semua pasti akan berpuashati dengan penghasilan album kedua Chosen ini. Pertamanya, susunan muzik yang diketengahkan dalam album ini dikatakan sesuatu yang amat unik yang pernah dihasilkan di Malaysia. Keduanya, walaupun muzikal Chosen dalam kategori metal berat, lirikal mereka keseluruhannya berunsurkan keagamaan. 


Bersempena dengan kelahiran album kedua "Better Late Than Ever" ini juga, Chosen yang terdiri daripada Amgreg (vokal, kibod), Eeman (vokal kedua), Rahish (gitar), Jamm (bass), Antonk (dram) dan Sneq (kibod) bakal mengadakan sebuah gig khas untuk semua peminat mereka yang sentiasa mengikuti perkembangan Chosen. 

Rujuk Informasi Terdahulu:

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...