2014-01-06

RAKAN MEDIA: NOISE FROM HELL


NOISE FROM HELL adalah sebuah webzine atau blog muzik yang mana segala penulisan dan informasi yang dipaparkan bertumpu kepada muzik Punk, Hardcore, Thrash, Grind, Noise dan seumpamanya. Webzine ini mula beroperasi pada 1 September 2013 oleh seorang peminat muzik berkenaan yang dikenali dengan nama Trashnoiser.

Berikut adalah catatan Trashnoiser dalam ruangan ShitNote! beliau:
"Hellcome to NOISE FROM HELL --- the latest shits of Punk / Thrashcore / Grind / Crust info-zine!!! Ini blog aku yang punya so ikut suka hati aku apa aku nak letak der.. Aku akan kumpul maklumat-maklumat scene dan gerakan punk / thrash / grind / noisecore seMalaya termasuk Sabah & Sarawak serta serba-sedikit info-info luar-negara yang aku suka!! aku akan buat rebiu kalau aku suka sesuatu material tu... aku akan bikin interview kalau aku mahu... aku akan tulis whatever yang aku nak!!! Kalau mahu kontek aku di email trashnoiser@gmail.com ok!!!".

LAYARI:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...