2013-11-13

SINDRAZ - DIJADUALKAN MERILIS "TIBO NANG GHENI"


Penampilan SINDRAZ dalam MUAR METAL FEST pada 10 November 2013 lepas bagaikan petanda mereka bakal kembali mewarnai persada metal underground dengan buahtangan terbaharu! Mengimbas semula hasil karya terdahulu, band Black Metal dari selatan tanahair ini pernah merilis "Modhar" (Demo 2005), "Zarwahjiun" (Demo 2007) dan yang terakhir "The Art Of Blood" (MCD 2009). Selebihnya adalah penyertaan dalam beberapa kompilasi dan rilisan split.

SINDRAZ yang ditubuhkan sekitar awal 2004 di Pasir Gudang, Johor pada masa ini ditunjangi oleh Indrazshamikhone (vokal & gitar), Rieztuthankanem (dram & kibod) serta Archrahemous (gitar). Muzik mereka didefinasikan sebagai Ancient Black Metal. Tidak berapa lama lagi SINDRAZ dijadualkan muncul dengan sebuah rilisan berjudul "Tibo Nang Gheni". 


Di bawah perancangan untuk dikeluarkan melalui sebuah label underground tempatan, "Tibo Nang Gheni" bakal menampilkan 5 buah lagu-lagu gubahan terbaharu SINDRAZ dan turut juga diselitkan sebuah intro. Berikut adalah senarai penuh trek yang dimaksudkan:

01. Intro
02. Tibo Nang Gheni
03. Ngombeh Ghetih
04. Mason Soul for Lucifer
05. Above the Skied
06. Ad-Dajal Propaganda

INFORMASI:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...