2013-11-15

ULASAN | NEKRAD / VOCIFERATION ETERNITY - DRAGONIA PEGASO (SPLIT 2012)


Hakikatnya, CD ini bukan milik saya, haha! Saudara Dark-E (Vociferation Eternitiy) telah memberi CD ini kepada seorang rakan yang kelihatan agak kabur dengan scene Malaysia. Jadi, bila rakan saya tadi menunjukkan kepada saya CD ini, saya berasa lebih daripada gembira untuk menerangkan kepada beliau tentang VOCIFERATION ETERNITY dan NEKRAD, yang mana kedua-dua band ini datangnya dari Ipoh, Perak. Selain daripada mengambil gambar rilisan ini untuk dikongsikan di sini, saya juga berpeluang untuk mendengar kandungan split tersebut. Ia mengandungi keseluruhannya 8 buah lagu yang bersifat melodik dan kelam; masing-masing tampil dengan 4 buah lagu. Lagu-lagu pilihan saya adalah: "Anxiety of the Unknown" (VOCIFERATION ETERNITY) dan "Lycanthropy Massive Invades" (NEKRAD). 

www.facebook.com/pages/NekraD/225978044103122
www.facebook.com/pages/Vociferation-Eternity/44373215786

PENILAIAN: 5/6 | ULASAN: ANI SAMSUDIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...