2014-12-24

PHENOMISTIK - PRA-PESANAN "AS-SAHAR" DIBUKA!


Nama PHENOMISTIK kedengaran janggal namun anggotanya bukanlah dari kalangan mereka yang ganjil di telinga anda; One Barchiel dan Akhzareth. Mereka adalah bekas anggota AS SAHAR yang sepakat menubuhkan PHENOMISTIK demi mengembalikan ingatan dan pendengaran kepada format asal bunyi dan muzik band lagenda Eastern-Oriental Extreme Metal tersebut. Ujudnya PHENOMISTIK bakal mengubat kerinduan para peminat terhadap landasan dan aura sebenar alunan mistikal nusantara yang pernah anda nikmati dari rilisan-rilisan awal AS SAHAR; "Meditation Embun Pagi" dan "Phenomistik" terutamanya.


Di bawah nama PHENOMISTIK, One Barchiel yang kini lebih dikenali sebagai Wan As-Sahar (vokal/gitar/bass) dan Akhzareth (dram) dijadualkan merilis sebuah mini album berjudul "As-Sahar" melalui MARINERS MUSIC (Singapura). "As-Sahar" disediakan dalam format Digipak Pro-CD dijangka berada di pasaran pada Januari 2015 dalam kuantiti pengeluaran yang agak terhad. Pra-pesanan atau tempahan awal untuk mendapatkan mini album ini telahpun dibuka difahamkan sehingga 2 Januari 2015. Harga: RM30 (Semenanjung) / RM35 (Sabah/Sarawak).


Kemukakan pesanan anda kepada terus kepada Wan As-Sahar di WhatsApp +6596182633 atau di facebook.com/wan.assahar. PHENOMISTIK "As-Sahar" MCD juga boleh diperolehi dari wakil-wakil edaran; OLDGOATCORPSE PRODUCTIONS, SETH RECORDS / METALWARPAGE MAGAZINE dan EASTERN VOICE PRODUCTION

INFORMASI:

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...