2014-12-24

DELUSI / SATURN FORM ESSENCE - "BIMASAKTI" SPLIT 2014


Irama kelam karya DELUSI mula diperkembangkan ke benua Eropah bilamana projek solo galasan Jiwa (semua gubahan dan rakaman) bersatu dalam rilisan berkembar Split CD-R berjudul "Bimasakti" bersama SATURN FORM ESSENCE, sebuah projek Space Drone/Ambient dari Rivne, Ukraine. SATURN FORM ESSENCE dikendalikan oleh Sergiy Fjordsson, individu yang juga di sebalik band Depressive Suicidal Black Metal ternama, MOLOCH.

"Bimasakti" yang bertemakan misteri angkasaraya dan galaksi memuatkan 6 buah lagu (4 dari DELUSI dan 2 dari SATURN FORM ESSENCE) di mana durasi keseluruhan split ini adalah sekitar 75 minit. Berikut adalah senarai lagu yang ditampilkan:

DELUSI
1. Kejora - 6:51
2. Bimasakti - 8:33
3. Nur - 6:23
4. Kabur - 9:21
SATURN FORM ESSENCE
5. Vibrations of Solar System - 25:36
6. Sirius - 17:37


DELUSI / SATURN FORM ESSENCE "Bimasakti" Split CD-R 2014 dikeluar dan diedarkan oleh Fatamorgana Music Production [Kat#: DF.004] secara rasmi pada 5 Disember 2014, terhad kepada 15 salinan sahaja! Anda yang berminat boleh mendapatkan materi ini hanya pada harga RM (tidak termasuk kos pengeposan) dengan cara menghubungi delusiproject@gmail.com atau di laman facebook.com/delusiproject.

INFORMASI:
delusiofficial.blogspot.com
delusiproject.bandcamp.com
facebook.com/saturnformessence
voyagesalongtheplutoniumpath.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...