2014-12-09

BRAIN DEAD - "FROM THE ECSTACY" CD CETAKAN KEDUA & TERAKHIR!


BRAIN DEAD "From The Ecstacy" - album yang diterbitkan pada 1992 lebih kurang 22 tahun lalu dan pada 2010 di terbitkan semula buat pertama kali dalam bentuk CD oleh THRASHINGFIST PRODUCTIONS yang turut memuatkan lagu-lagu dari demo. Untuk versi piringhitam ianya dikeluarkan oleh NUCLEAR WAR NOW PRODUCTIONS iaitu sebuah label extreme metal terkenal dunia yang berpengkalan di Amerika Syarikat dan di atas desakan yang kuat pada Disember 2014 THRASHINGFIST PRODUCTIONS mengulang cetak semula dengan design yang baru serta lagu bonus dari kompilasi Dark Live Collection 1993 serta Death and Dead Live 1993 yang pernah dikeluarkan dalam bentuk video tape!! 

Keluaran ini cukup istimewa kerana memuatkan kesemua lirik dari "From The Ecstacy" dan juga temuramah terkini bersama Ein Possessor!! Rilisan ini dikeluarkan terhad sebanyak 500 keping khas buat pengemar BRAIN DEAD yang ingin menyimpan karya mereka untuk dikenang dan mungkin juga memori anda pada usia remaja yang begitu ghairah dan fanatik dengan Death Metal arghhh!!!

Bagi generasi baru pula ini adalah album yang harus anda dengar dan simpan jika anda betul-betul minat dengan metal sebab ini adalah khazanah Metal Malaysia yang pernah lahir dalam pergerakan Metal Malaysia dan nusantara amnya!! Cetakan ini adalah yang terakhir, oleh itu peluang hanya datang sekali dalam hidup dan diulangi hanya sekali!!!


Yang berminat harga cuma RM35 termasuk poslaju. Sila bank-in ke akaun Maybank: 152023215278 atas nama Khirul Anuar. Selepas membuat pembayaran sila PM alamat berserta bukti pembayaran dan untuk yang bank-in RM40 (RM5 akan dikembalikan). Pesanan anda dijamin akan mendarat selewat-lewatnya 2-3 hari!! Cepat sebelum ianya habis sebab THRASHINGFIST PRODUCTIONS juga banyak mendapat tempahan dari luar negara!!

Teks Oleh / Pembelian / Pembayaran: Thrashingfist Prods (Facebook)

INFORMASI:

BERKAITAN:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...