2014-03-22

GRUNDAR PRODUCTION - BULETIN MAC 2014


Kejayaan penganjuran, lancarnya perjalanan dan sambutan luar jangka yang diterima terhadap GRUNDAR DEATH FEST 2014 telah mempertingkatkan lagi reputasi dan kredibiliti GRUNDAR PRODUCTION sebagai sebuah label yang terus ke hadapan bergerak maju memberi sokongan menaikkan martabat scene muzik death / brutal / grind tempatan. Prop, selaku pemilik label ini dalam satu kenyataan di laman facebook peribadi beliau dilaporkan berkata:

“Syukur, akhirnya Grundar Death Fest 2014 berjalan dengan lancar dan jayanya semalam (1 Mac 2014). Aku tak tau nak mulakan dari mana. Buat yang hadir aku ucapkan terima kasih banyak-banyak atas sokongannya. Hendak aku senaraikan nama kalian takut ada yang tertinggal pula nanti. Untuk semua band yang beraksi, terima kasih kerana sudi menyertai acara setahun sekali ini. Semoga berpuas hati dengan layanan crew GDF2014 untuk kalian. Banyak yang kami pelajari untuk edisi 2014 ini, terutama penginapan dan pengangkutan band (maklumlah majoriti adalah band yang datang jauh dari Johor) ini semua memberikan kami pengalaman yang baru untuk menguruskan band-band yang jauh, supaya mereka rasa selesa. Crowd yang hadir semuanya, kalian membuat acara tahun ini lebih ramai dari yang sudah. Aku tak perlu sertakan nama kalian disini kerana kalian tahu siapa diri kalian. Aku rasa cukup kot apa yang aku tulis ni. Apa pun kalian boleh terus melawati facebook page GDF dan website rasmi GDF dan foto-foto GDF2014 akan dikemaskini di dalam website rasmi GDF dalam masa yg terdekat. Kot-kot kalian terlihat wajah kalian di situ. Dengan izin-Nya GDF2015 pasti menyusul. Sekian, terima kasih sekali kepada yang hadir dan memberikan sokongan yang nyata.” – Prop

GRUNDAR DEATH FEST 2014 telah berlangsung pada Sabtu, 1 Mac 2014 di Stopzone Arena, Larkin Idaman, Johor Bahru menampilkan band-band seperti GRIND THE SAW, SUFFER REMAINS, CHELATION INTOXICATION, BAHAJANG, PURGE THE ARBITRATOR, GORESLUTS, ARGON, DYSGUSTED, TOOLS OF THE TRADE, UNVEILED, SUFFERGRIND (Indonesia) dan PERPETUAL. Layari - grundardeathfest.weebly.com/media1.html - untuk tatapan sebahagian daripada foto-foto yang sempat dirakam sepanjang GDF2014.

T-SHIRT GRUNDAR DEATH FEST 2014
Bagi mereka yang terlepas untuk memiliki t-shirt Grundar Death Fest 2014 pada hari berlangsung acara tersebut, anda masih berpeluang mendapatkan t-shirt tersebut melalui pesanan pos. T-shirt Grundar Death Fest 2014 diulang cetak demi memenuhi permintaan yang masih ada bagaimanapun  tawaran untuk membuat tempahan ini akan hanya dibuka sehingga 31 Mac 2014.


T-shirt adalah berkualiti Gildan Premium cotton (Tag: Grundar Merch) cetakan Plastisol Ink. Saiz disediakan: S,M,L,XL,XXL. Harga: RM50 (byhand) / RM56 (postlaju semenanjung) / RM60 (postlaju borneo). Tempahan berdasarkan bayaran sebelum 31 March 2014. Bayaran ke akaun: 0121 0002669 201 – CIMB / 1-01192-0016859-3 – RHB / atas nama Mohamed ZahirulFaiza bin Zakaria. Selepas pembayaran dibuat, sila mesej ke Facebook Prop atau SMS 0197754600 berkaitan nama anda, alamat penghantaran, saiz pilihan dan kuantiti t-shirt.

PERKEMBANGAN MUTAKHIR
CHELATION INTOXICATION sekarang hanya tinggal bertiga sahaja dan mereka akan meneruskan "Dismemberment (XVIII)" mini tour mereka bermula dari Johor Bahru, Kuala Lumpur dan Alor Setar dalam rangka dalam rangka mempromosikan Mini CD "Dismemberment (Xviii)" mereka. BAHAJANG, kimak grind dari Ipoh juga telah tinggal berempat sahaja. Rilisan mendatang mereka adalah split bersama GORESLUTS. MUNTAH DARAH "From Bastard To Bastard" akan rilis pada 30 Mac 2014 di acara Sound From The Grave di Kota Kinabalu, Sabah. Sebelum itu MUNTAH DARAH juga akan menjadi opening act untuk Sete Star Sept (grind/noise dari Jepun) pada 20 Mac 2014 di Kota Kinabalu. PURGE THE ARBITRATOR terpaksa menarik diri dari show di Bangkok. Hanya GORESLUTS yang akan meneruskan show pada 17/5/2014 di Bangkok. PURGE THE ARBITRATOR akan terus tampil beraksi di Sabah Death Fest 2014 pada 5 April 2014. 


MUNTAH DARAH - From Bastard To Bastard MCD
Akan Datang!!! 30 Mac 2014. Muntah Darah "From Bastard To Bastard" MCD. This is Muntah Darah debut mini CD, contains 11 new track and 2 bonus track. Muntah Darah started show their teeth at Grundar Death Fest 2013, Sabah Death Fest 2013, "Necrosymphonies of Mother Whoring" tour, Borneo tour etc. Hailing from the north of borneo, these 4 pieces of young grindcore freaks really know how to make the crowd banging and moshing at the same time. Beware they are young, dangerous and talented. Straight old school grindcore assault from the new generation.


DYSGUSTED - Fetish Of The Sickening MCD
Akan Datang!!! Dysgusted "Fetish Of The Sickening" MCD. Hailing from Kuala Terengganu. The first promo entitled "Molestation Into Violence" was released in 2003. Dysgusted took a long hibernation until the end of 2010, they make a come back with a few shows and a tour with Grundar bands in 2013. Killer and twisted guitar solo plus the blasting beat will fulfill your lust of Brutal Death Metal. Influenced by US death metal band like Deeds of Flesh, Disgorge, Cannibal Corpse, Dying Fetus etc.

NEW SIGNINGS!!!
GRUNDAR PRODUCTION terus mengorak langkah bilamana menandatangani beberapa buah band untuk rilisan-rilisan mereka yang akan datang. Band-band tersebut bukanlah calang-calang, malah ada antaranya telah lama mencipta nama di persada muzik berat tanahair. Band-band terbaharu berada di bawah GRUNDAR PRODUCTION adalah: UNVEILED, GORESLUTS, PURGE THE ARBITRATOR, EXCRETED TORTURE dan ARGON.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...