2013-05-01

EKSTRIM - RAKAN MEDIA

Mesej ini saya tujukan kepada individu-individu atau badan-badan yang bertanggungjawab dalam merancang dan menganjurkan gig-gig metal di Malaysia ini. EKSTRIM – http://ekstrim-info.blogspot.com – sedia untuk menjadi Rakan Media atau dalam Bahasa Inggeris disebut Media Partner untuk gig (Metal Event) yang bakal anda adakan pada masa-masa hadapan. Sekiranya anda berminat untuk menjadikan EKSTRIM sebagai salah-satu Rakan Media anda, di bawah ini disediakan logo / banner EKSTRIM untuk diletakkan di flyer gig berkenaan:



Dengan melantik EKSTRIM sebagai salah-satu Media Partner gig tersebut, EKSTRIM bertanggungjawab menulis berita dan promosi berkaitan gig tersebut, menghebahkannya secara meluas melalui pelbagai mekanisma komunikasi, serta jika berkesempatan, saya sendiri atau wakil EKSTRIM akan turut hadir menyaksikan gig tersebut, membuat laporan dan ulasan. EKSTRIM adalah SOKONGAN untuk gig-gig kecilan (mahupun berskala besar) Metal Malaysia! – selagi ia bukan Upacara Minum Darah Kambing sebagaimana “pembohongan” media-media perdana bersifat politikal kotor, palsu, fitnah dan penuh dengan penghinaan!!

Dengan yang demikian, kepada semua penganjur-penganjur gig Metal tempatan, silalah berhubung dengan saya melalui emel ekstrimzine@yahoo.com.my atau http://www.facebook.com/piankvlt jika berminat melantik EKSTRIM sebagai Rakan Media. [Nota: Nyatakan jika anda perlukan imej dalam format .psd]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...