2014-08-04

FAITHCRAFT PRODUCTIONS - FP012: BELLIGERENT INTENT "ETERNITY OF HELL AND TORMENT"


FP012: BELLIGERENT INTENT "Eternity of Hell and Torment" LIMITED EDITION CASSETTE

Crushing black/death metal album from Melbourne now pressed on tape in limited 200 copies. For all maniacs into KRISIUN, VITAL REMAINS, IMMOLATION this is a mandatory release for your cassette collection. Get this for RM10 +RM6 (postage for peninsular Malaysia), +RM8 (for Borneo) or USD 10 (rest of world). 

Maybank Account No: 112223207413 - Raimi
*SMS address to: 016-4745931 or 019-2281979
Paypal: dethcrowned@yahoo.com

Fakta: 
● Pengasas BELLIGERENT INTENT, Darren telah meninggal dunia.
● Craig Priestly (penyanyi & bass) pernah dipenjara kerana membakar gereja.
● BELLIGERENT INTENT pernah bermain 2 kali di Malaysia, di Kota Kinabalu dan Subang Jaya. Selain di Hammersonic, Jakarta dan Solo, di Indonesia, Thailand dan Vietnam.
● Mengaku mereka bermain lebih laju dari KRISUIN dan VITAL REMAINS.
● Mendapat reaksi mengejutkan setelah kontroversi yang melibatkan perang mulut bersama Shyaithan IMPIETY dan Guh Lu GORGOROTH kerana masalah rip-off dan tikam belakang.
● Dilabel kumpulan muzik racist (perkauman) kerana attitude skinhead, tetapi dinafikan sekerasnya oleh mereka kerana mereka pernah mempunyai pemain gitar berbangsa Cina-Indonesia dari kumpulan DRACONIS INFERNUM dan mengatakan itu propaganda IMPIETY untuk menjatuhkan mereka.
● BELLIGERENT INTENT menegaskan mereka Anti semua agama kerana itu intipati penubuhan kumpulan mereka. Mereka juga lantang memperjuangan sentiment anti-Islam namun menyatakan tidak kisah jika ada peminat muslim yang meminati muzik mereka atas prinsip persaudaraan metal.
● Pemain dram mereka bermain untuk 4 kumpulan secara serius, BELLIGERENT INTENT, CEMETERY URN, TWISTED FATE dan DRACONIS INFERNUM.

Foto & Teks oleh: Raimi Barbarossa

INFORMASI:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...