2014-11-11

AS SAHAR - PHENOMISTIK 12" LP


"Phenomistik" dianggap sebuah album paling berjaya dan berharga kepada keseluruhan perjalanan AS SAHAR, band Black Metal dari Kota Singa. Ia adalah cult dalam sejarah AS SAHAR dan cukup besar pengaruhnya kepada cetusan "fenomena" Eastern Black Metal sekitar pertengahan era 90'an.

Setelah 18 tahun jangkauan usia album pertama AS SAHAR itu di mana kali pertama dikeluarkan sekitar tahun 1996 melalui NEBIULA PRODUCTION, "Phenomistik" yang bersifat malar dan kekal segar untuk didengari sehingga ke hari ini mencapai satu lagi tahap statusnya bilamana diabadikan pula dalam format piringhitam (vinyl) 12". 

Phenomistik 12" LP bakal diriliskan pada penghujung November 2014 pada kuantiti benar-benar terhad 100 salinan sahaja! Pastikan diri anda berada dalam kelompok pemilik khazanah bernilai tinggi ini. Tiada peluang kedua jika ia terlepas dari cengkaman anda! Dapatkan rilisan ini pada harga munasabah RM120 (Malaysia), SGD50 (Singapura) atau USD50 (internasional) hanya dari pihak BLACKWINDS PRODUCTION.

Hubungi personal facebook Malik Hanael untuk sebarang hal pesanan, bayaran atau pertanyaan-pertanyaan lain.

INFORMASI:
facebook.com/pages/Blackwinds-Production-Distro/226003447462207
facebook.com/assaharcurse
facebook.com/AS.SAHAR.OFFICIAL

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...