2014-07-23

BASEMENT RECORDS: VAULT - WAR FUCKING WAR | 3rd pressing TAPE


Komitmen sokongan label tempatan BASEMENT RECORDS terhadap Thrash Metal Kajang VAULT bilamana kompilasi demo "War Fucking War" (2013) terus dikeluarkan untuk cetakan kali ketiga di mana kali ini menggunakan artwork yang baru untuk hiasan kulit hadapan. Ini adalah peluang untuk anda di luar sana yang masih belum memiliki kaset band ini. Harga: RM7 (tidak termasuk kos pengeposan). Hubungi: orderbasementrecords@gmail.com.

VAULT brings old school thrash metal rage with punk spirits! Coming from Kajang, Malaysia; this release is a compilation of several previous release by the band and 2 unreleased tracks which were supposed to be released on 2008 split with d-beat/crust act APPÄRATUS but the running time was too long to fit on the 7". Head bang!


Nota: [1] Mengikut catatan Basement Records, "War Fucking War" 12" LP/Pro-Tape dikeluarkan secara rasmi pada 25 Disember 2012. [2] Artwork pada ulangcetak ketiga versi kaset ini adalah artwork asal digunakan pada rilisan pertama format 12" LP. [3] Tape cetakan ke-3 ini rilis pada 30 Jun 2014.

INFORMASI:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...