2012-10-08

EKSTRIM KEMBALI LAGI???

Wow!!!.. sudah terlalu lama laman EKSTRIM ini saya tinggalkan.. Posting terakhir saya pada 8 Julai 2009 dan hari ini 8 Oktober 2012 saya kembali melawati dan meninggalkan sedikit catatan di sini. Hitunglah sendiri dah berapa lama laman ini gersang dan berdebu, haha. Apapun, saya sendiri kurang pasti apakah dengan catatan ringkas ini bermakna EKSTRIM akan kembali meriah menjadi wadah info metal untuk anda semua atau sekadar hangat-hangat tahi ayam, hanya masa dan suasana yang menentukan. Realitinya, pada ketika ini saya lebih banyak mencorakkan masa-masa saya yang kian terhad buat keluarga tercinta, tanggungjawab kerjaya dan sepentingnya kewajiban saya sebagai hamba-Nya. Insya-Allah, kiranya ada kelapangan waktu, saya aku cuba seupaya saya mengemaskini dan memaparkan informasi-informasi terkini atau mungkin basi yang masih berisi untuk tatapan dan telahan para sahabat EKSTRIM semua. Doakan yang terbaik :)

Sertai facebook saya di: www.facebook.com/piankvlt

Sufian ~ 08/10/2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...